יום שני, 27 ביולי 2015

Deep dream/ שינה עמוקה

 Deep Dream

אולי הסיבה שהאלגוריתם החדש של גוגל נקרא Deep dream או בעברית "שינה עמוקה" היא כי התוצאה הנוצרת מהשימוש בו יוצרת תמונה פסיכודלית המזכירה שיטוט בתוך חלום עמוק בו התת מודע תופס פיקוד והרציונל הופך ללא רלוונטי.
האלגוריתם שמביא גוגל מבוסס על אותה מערכת מידע שמטרתה לזהות תמונות ברשתות החברתיות על פי התוכן וליצור שיוך אוטומטי, התוצאה היא אחד הפי'צרים המדליקים ביותר בהם נתקלתי לאחרונה.










כל שצריך לעשות הוא לעלות תמונה והאלגוריתם ייצר תמונה חדשה המזכירה במראה עבודת אומנות סוראלסטית של "סלבדור דאלי", התוצאה בעלת המראה הפסיכדולי המרהיב יכולה להתפרש כאלו המחשב שלכם לקח פטריית הזייה והחל לצייר.





בתור מישהי שרוב חייה מתעסקת באיור ותמיד רודפת אחר השראה/מוזה ודרך לתת לצד הימני במוח (באמצעים חוקיים ולא מלאכותיים) כדי שגל של יצרתייות נטולת ביקורת ישטוף אותי, מעט מעורר קנאה שעבודות ססגוניות כאלו יכולות להיווצר ע"י בינה מאלכותית ואולי בעתיד הצורך באומן בעל חשיבה יצרתית מפותחת ואונה ימנית מתפקדת יהפוך למיותר ואומנות תהפוך גם היא לנחלת המכונה, אבל לפני שאני צוללת לתאוריות קונספרצייה מופרכות, כרגע בהווה זה עוד עדות לכך שהפער בין חשיבה אנושית לוירטואלית הולך ומצטמטם.

-הכלבה שלי הפכה לכלי רכב דו גלגלי ואני מוקפת גמדים -אבוי



אז אני מפצירה בכם לנסות וליצור תמונה אבסטרקטית מרשימה בלחיצת כפתור


כתובת האתר:
http://psychic-vr-lab.com/deepdream/
גם שתפו את התוצאות בתגובות




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה